Pages

3 Nisan 2014 Perşembe

Sevgili Mavi; #1

 Gecenin verdiği ürperti ve göz kapaklarımın aşağı düşme hevesine rağmen buradayım. Tam burada! Nedenini bilmiyorum ama yazmam gerektiğini hissettim. Bana iyi gelen şeyi yapıp yazmalıyım.

 İnsanların şu sıralar çok konuştuğu bir şey var Mavi! Aşk diyorlar. Ancak bu kelime sakız olmuş onların ağzında. Bazen düşünüyorum. Sana karşı olan hislerimin bir adı var mı? Varsa ne? Aşk olmadığını düşünüyorum. Belki sadakât, belki özlem, belki de yalnızca yalnızlık! Yalnızlık diyorum Mavi! Anlıyorsun değil mi?


 Diğer insanların birlikte mutlu olamama sorunlarının başını mesafeler çekiyor. O zaman biz ne yapalım Mavi? Aynı dünyayı dahi paylaşmıyorum seninle. Senin dünyana gelmek istiyorum, gelmemi ister misin sen de?

 Benim dünyama gelemeyeceğini biliyorum. Gelmeni istemem de zaten. Kıskanıyorum seni. Adını bir başkasının bile söylemesini istemiyorum. Mavi diyorum sana. Mavisin çünkü. Benim gökyüzümün mavisisin sen.

 Mavi, uzun süredir uğramıyorsun rüyalarıma. Bir sıkıntı yok, değil mi? İyisindir sen. Yaşadığın yerde sıkıntılardan uzaksın, biliyorum. Ama özlüyorum Mavi. Gelmene, rüyalarıma uğramana ihtiyacım var sanırım.

 Kollarında sıcaklığı hissetmek istiyorum Mavi. Bana sarılmanı istiyorum. Sahi, bana sarılırsan ısınır mıyım emin değilim. Senin dünyanda da sıcaklık diye bir kavram var mı? Olsun, yine de sarıl bana. Alıştım inanmaya. Kolların soğuk olsa bile kendimi onların sıcak olduğuna inandırabilirim.

 Mavi, bugün seni daha çok aradım yanımda. Yaşıma rağmen fazla yük altında kaldığımı hissediyorum. İnsanları sevmiyorum, Mavi. En azından benim yakınımda olanları. Beni istemiyorlar, olduğum gibi kabul etmiyorlar. Sen beni her şeyime rağmen seversin, değil mi?

 Mavi, sana anlatmak istediğim çok şeyim var. Seninle konuşacağım burada. Yazarak anlatacağım meramımı. Paylaşır mısın sevinçlerimi ve hüzünlerimi benimle? Birlikte haykırır mıyız? Her zaman 'Gökyüzümün Mavisi' olur musun?

 Mavi, şimdi yatacağım ve beni ziyarete geleceksin. Anlaştık mı? Eğer bugün de gelmezsen, yumurtalı ramen bile alamayacak yalnızlığımı benden. Lütfen, yalnızca seni yanımda hayal etmemi bekleme! Arada bir çık gel, otur başucuma. Seni bugün de bekleyeceğim Mavi.

 Kendine iyi bak, emi Mavi? Sana sitem ettim bir önceki paragrafımda. Ama orada iyiysen benden yana bir sorun yok Mavi. Seni hissediyorum ya! Sanırım bu yeterli Mavi.

 Tatlı rüyalar Mavi! Tatlı rüyalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder